عصر بی وفایی و چشمان زیبا

بارا ن عشق THE RAIN OF LOVE

یک آرزو دارم:یکدیگر را دوست بداریم و به عقاید و نظرات دیگران احترام بگذاریم.در برابر عشق و محبت قدرشناس باشیم.ولی هرروز شاهد پیشرفت رفتارهای ضداخلاقی هستیم!

 

یکی بود یکی نبود.توی این دنیای نامرد یک دختر نابینا بود که یک دوست پسر داشت.دختر قصه ما این پسر رو خیلی دوست داشت و همیشه بهش میگفت:اگر من چشمام بینا بود تا ابد با تو میموندم.یه روز یکی پیدا شد و دوتا چشمهای خودش رو به دختر داد.دختر وقتی بینا شد اولین کسی رو که دید دوست پسرش بود ولی فهمید که اونهم نابیناست.دختر که حالا دیگه چشمهاش بینا شده بود و همه چیز رو میدید یک روز روبه پسر کرد وگفت:دیگه نمیخوام ببینمت از پیشم برو! پسرقلبش شکست وقتی داشت میرفت با لبخند تلخی گفت :

                                    مواظب چشمهای من باش! تو با چشمانت به زیباییها مینگری و من بدون چشمانم تمام دنیا را زیبا می پندارم!



نظرات شما عزیزان:

رفوآ
ساعت22:02---12 اسفند 1389
سلام عالی بود.مرسی

عاشق
ساعت1:08---21 بهمن 1389
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خداهست
سلام خوبی معلوم هست کجایی برات یک نظر خصوصی فرستادم بخونش حتما خبرم کنی منتظرم


عاشق
ساعت1:08---21 بهمن 1389
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خداهست
سلام خوبی معلوم هست کجایی برات یک نظر خصوصی فرستادم بخونش حتما خبرم کنی منتظرم


mehrzad.elhami
ساعت22:48---20 بهمن 1389
ای کاش که معشوق ز عاشق طلب جان می کرد، تا که هر بی سرو پایی نشود یار کسی !!!
آپم یه سری بزن.


عاشق
ساعت14:23---20 بهمن 1389
اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خداهست

سلام دوست عزیز با اجازه شما این متنو کپی کردم و گذاشتمش تو وبلاگ خودم
پاسخ:امیدوارم دوستان دیگر هم در برابر این سوء استفاده واکنش نشان بدهند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:,ساعت1:31توسط عاشق باران | |